Jävla skit!!!!!

Alltså jag blir så jävla trött. Har jobbat som en idiot hela vintern å har verkligen inte hunnit ens tänka på min framtid typ. Ikväll är jag ledig och har, lite patetiskt kan tyckas, googlat på "vad ska jag bli när jag blir stor?"
Både lärare och polis dök upp som resultat på alla oräkneligt många tester jag gjorde. Båda är yrken som jag seriöst har övervägt, speciellt polis. Jag går in på polisens hemsida och ser att jag har missat ansökningens sista datum med 5 DAGAR!!!!!!!!!!! JÄVLAR I HELVETES FY FAN SKIT SKIT SKIT va less jag blir. Kollar högskoleprovets sista anmälningsdatum; 15 februari. JÄVLA SKIT IGEN!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Alla som känner mig vet att när jag har bestämt mig för något vill jag att det ska hända direkt. Nu måste jag vänta i ETT HALVÅR innan jag ens får söka! Faaaaaaaan vad sur jag blir. Fan fan fan fan fan fan
 
Å jag vet ju att de är så jävla svårt att komma in, så de vore ju perfekt att ha sökt nu å kunna söka igen i höst om jag inte kommer in. Men nej. Ååååh helvete
 
Nu ska jag kolla på Magic Mike å tröstäta popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0