Plus i kanten

Det bästa med den är lägenheten är att Mikaels ljudanläggning är grym!!! Dessutom står den på mitt rum och den går varm varje minut jag är hemma det kan jag lova! Surround och fetaste basen! Jag har inte ens vågat maxa den av rädsla för att bli vräkt första veckan jag bor här, haha!

Det är ganska många minusgrader ute men det finns ett inne också och det är att jag tror jag håller på att bli sjuk. Har haft grym huvudvärk i 2 dagar nu och känner mig jättetrött hela tiden. Skulle ha köpt huvudvärkstabletter igår men när jag stod i kassan kom jag på att jag hade glömt köpa kanel till gröten som jag skulle äta och när jag väl hade betalt allt hade jag naturligtvis glömt Alvedon istället som jag hade tänkt lägga in korgen första gången jag stod i kassan. Det blev en kväll med sprängande huvudvärk och av gröten pallade jag inte äta. Har ni hört om lagen om alltings jävlighet? Allt som på något vis kan gå åt helvete kommer också gå åt helvete. Är lagen skriven åt mig kan jag ibland fråga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0