Personalfest

Igår hade vi personaldag i Romme. Strålande sol, -17 grader, bara att bita ihop. Ett stort gäng från hyran träffades vid 12 tiden för att åka skidor och det gjorde vi också, raka vägen upp till toppstugan där det bjöds på pannkaka, haha! Bra start på dagen tyckte vi! Vi hann dock med 8 åk och en ölpaus innan liftarna stängde vid 3. Då for vi ner till lodgen och tog en god drink och snackade lite gott innan vi gick till matsäcksstugan där after skin skulle äga rum.

Som vanligt när hyran är i farten spårar det alltid ur och det tog inte länge innan det dansades på borden. Det var så roligt, en tjej som vi hade stört ihjäl oss så hela dagen försökte verkligen få alla att dansa, ni vet en sån där som skriker när hon skrattar för att alla ska höra just henne osv osv? Ingen hakade på henne men när hyran klev upp på borden då kom alla i huset till vårt bord och dansade. Man kan nog säga att hyran vann kampen mellan lodgen-hyran med hästlängder!! Hon blev så ÄGD!

8 timmar senare var vi hemma. Inte så konstigt att man är slut idag. Dock är jag inte bakis ett dugg men jag är fortfarande sjuk så jag hoppas att de kan gå över nån jäkla gång för idag är jag ledig från både jobb och träning så nu ska jag faktiskt vila för en gångs skull. Eller vila i form av att uträtta ärenden och hämta grejer i Björbo.

Börjar jag bli gammal för att jag brukar lyssna på lugna favoriter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0