Sjörövarfabbe!

Ellareeee Malaka!

Idag har jag varit till sjöss hela dagen! Jag har nämligen genomfört 3 av mina 4 återstående dyk innan jag får mitt Open Water Diver certifikat i handen! Allt gick hur bra som helst och att jag var lite nervig innan om jag skulle minnas allt från i vintras hade jag inte behövt vara alls. Naturligtvis när det gäller mig så är ju dock ingenting problemfritt. Jag var sjösjuk utan dess like. Jag var nog både grön och vit och röd i ansiktet kan jag tro. Herre gud. Jag antar att det hade en viss påverkan med endast 3 timmars sömn dagen innan men det var faktiskt några polares sista dag plus att en av dem fyllde år. Jag var dock ansvarsfull och drack bara 2 öl. :)

Imorgon ska jag genomföra mitt sista dyk sen är allting helt klart. :) Härligt att ha det klart!

Bokade hembiljett igår också. Flyger hem på tisdag. Vill fortfarande inte åka ifrån värmen men i stort sett alla har åkt hem nu så det är dags. Känns som jag inte har fått någon bränna alls. Det händer ingenting när jag solar så det suger. Men man får passa på att njuta av solen ändå så länge man kan.

Något jag inte kan njuta av är däremot hur mycket jag har gått upp i vikt! Såg bilder idag och jag höll på att dö. Fy faaan hur man ser ut. Att jag ens har visat mig i bikini är ett jävla under. Men man kan inte gömma sig en hel sommar heller. Trots att jag har ätit mina jäkla sallader så sätter skräpmaten, godiset och drickan sina tydliga spår. Egentligen vet jag inte om jag äter så mycket bättre hemma alla gånger men jag tränar flera gånger i veckan då och det gör en jävla skillnad. Men nu tänker jag faktiskt skita i allt som har med nyttighet att göra för jag tänker njuta till max av dessa sista dagar på Rhodos. Börjar redan ikväll med att käka på Wonder (Lyxrestaurang här på Roddan som man inte lämnar utan en FET nota. Men det får det vara värt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0