Sälen

Ligger i min säng i en stuga i Sälen.. Imorgon är det intervju. Försöker tagga till för att kunna äga sönder på intervjun men det är svårt när jag är så förvirrad om vad jag vill, Stockholm eller Sälen.... Dessutom vet jag inte om jag hellre vill vara i uthyrningen än jobba som skidlärare, men det är ju lite sent att komma på nu. Men jag ska göra mitt bästa för att göra bra ifrån mig, vi är 35 och ska bli 21. Vi var 140 från början så det känns bra att man tog sig ända hit iallafall.

När man satt där och lyssnade på all information kändes det som det var första dagen i skolan. Ingen känner varann, alla är nervösa, någon luktar illa, någon bredvid dig har pruttat och ledaren pratar i all evighet och du gör allt du kan för att inte gäspa, trots att det är viktig och intressant information.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0