Latest news

Nu är det super duper lågsäsong här nere och vi är inte många men ack så tappra workers kvar. Jag vet inte varför men jag får så panik när jag tänker på att allt detta är slut nu. Inom typ 2 veckor är jag hemma. Såklart vill jag hem till alla men fan vad jag önskar att det var maj och jag fick göra om sommaren en gång till!!! Jag vet inte vad som är skillnad nu mot förra året. Då åkte jag hem den 12 augusti och kände mig helt klar med detta. Idag är det den 3 september och tanken på att lämna detta om en vecka gör mig skitstressad! Jag vill inte åka ifrån alla kompisar här nere, jag vill inte lämna detta livet, jag vill inte åka ifrån 30 grader och sol varje dag till regn och höst, jag vill inte åka ifrån ett jobb till arbetslöshet, jag vill inte åka ifrån att bo med massa bra människor i samma lägenhet och hus till att inte ens ha en egen lägenhet, jag vill inte åka ifrån detta "bekymmerslösa" liv till ansvar och bli vuxen. Jag vill inte åka ifrån alla tappade människor här nere till alla hemma som är så duktiga och ansvarsfulla och lever precis som man "ska" göra. Samtidigt längtar jag efter ett vanligt liv också. Jag längtar efter mina vänner som är äkta och aldrig sviker mig, jag längtar efter att tjäna pengar, jag längtar efter nästa steg i livet. Jag önskar bara att jag kunde skjuta upp det någon månad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0