Tomten här är min önskelista

Jag önskar som bara fan att jag kunde få en tidsmaskin som snabbspolade livet 10 år framöver. Då skulle jag ha kommit på vad jag vill göra, ha pluggat klart till det, fått mitt drömjobb, träffat den där killen som jag inte kan ta ögonen ifrån för att jag älskar så mycket och han faktiskt älskar mig tillbaka, jag skulle ha kommit på vart jag vill bo och jag har köpt ett stort fint hus som jag har renoverat, mina djur ligger å sover i soffan och mitt största problem vore vad jag skulle välja för kläder till mina barn när dom ska till dagis ur min stora walk in closet och för att inte glömma, vilken bil ska jag köra dit dem i? Corvetten eller min Lamborghini? Jag är så jävla trött på tammefan allting just nu. Skönt de vore att försvinna ett tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0