Skrik!!!

Just nu vill jag bara skrika ut min frustration! Om någon frågade mig vad jag hatade mest i hela världen skulle jag utan tvekan svara; att vänta! Ni vet att vänta på såna saker som man inte kan göra något åt. Som tiden till exempel. Eller på människor som ska ringa upp men man vet inte riktigt när. Eller på ett mailsvar som man inte ens vet om man kommer att få. Det finns nog inget jag så innerligt hatar så mycket som det. Just nu väntar jag på 1. att Therese ska tjata på sina vänner så att dom får fingrarna ur röven å pratar med sin hyresvärd, alt. ger mig hans nummer så jag får ringa direkt! 2. Att det ska bli imorgon kväll för tjejerna ska å kolla på en skitfin lägenhet som jag verkligen vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0