Morgonstund har guld i mun

Eller i mitt fall ont i halsen. Men jag klagar inte, det är ganska skönt att gå upp tidigt när man gör det frivilligt! Det är så skönt att slippa börja dagen med att stressa! Jag känner att jag inte ens har hunnit sitta ner och tagit det lugnt sen jag kom hem från Grekland, det har alltid varit något att stressa iväg till. 

För er som inte visste så har jag besök av Martha från USA just nu! Så himla kul att träffa henne igen! Dock är det grymt svårt att veta vad man ska ta med henne på för grejer. Man vill ju att hon sa få ut bästa möjliga av sitt besök i Sverige! I fredags var vi till Nusnäs för att kolla på hur de tillverkar dalahästar. Det var riktigt intressant faktiskt! Tänk att det ligger så nära och så har man aldrig varit där! Ett annat ställe som jag inte har varit på är i Falu gruva, men dit ska vi idag så hennes besök ger ju faktiskt mig en hel del nya upplevelser också! 

Imorgon bär det av till Stockholm för ett par dagars turistande där. Stockholm som jag förövrigt kom hem från igår då jag har varit där på reunion och träffat alla rhodosmänniskor. Sjukt kul att träffa alla igen men oooooj vad jag blir att längta tillbaka! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0