Lördagskväll i Björbo

Hej mina vänner!

Idag har jag vart på Nellies dop. Jättefint och Nellie var superduktig :) Det är första gången jag är på dop faktiskt. Inatt drömde jag att jag fick barn också. Tänk om det var en sanndröm? Vem vet...

Hemma från dopet var det dags för nästa kalas för min kära mor fyller år idag. Två kalas på samma dag är inte bra för magen.

Kvällen har spenderats framför spegeln. Ca 2,5 timmar tog det.. Tyvärr var det inte ett vackert resultat som stirrade tillbaka på mig i spegeln. Jag har nämligen med tårar i ögonen tagit ut mitt löshår. Hatar att göra det för jag tycker mitt hår är så jävla fult utan.. Utväxten gör inte saken bättre.

För en stund sedan ringde en kompis för att tipsa om en lägenhet i Stockholm. Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0