Swedish house mafia

Jag sitter och kollar på bilder och videos från helgen i Stockholm. Jag kan inte riktigt ta in att jag faktiskt var där och såg Swedish house mafia! Det är så mäktigt!!! Och vi hade så himla bra platser! Klart det hade varit ännu häftigare att vara nere på ståplats men med tanke på att vi bokade biljetter halv 1 på natten dagen innan konserten (som var utsåld) så klagar jag inte!

Efter konserten så drog jag ut på stan med nåra rhodoskompisar för Frida skulle hem för hon jobbade dagen efter och Emelie skulle hem till Björbo. Hade en asbra kväll på först Nype och sedan White Room. Att jag inte spenderade knappt en krona känns helt underbart! Är så stolt över mig själv! (Och väldigt tacksam till er som finanserade min kväll ;) Att bli bjuden är väl inget man tackar nej till!) På lördagen blev det också utgång och inte många timmars sömn innan jag for hemåt dalarna kl 10 på morgonen. Kom hem 7 på fredagen och 5 på lördagen så det är väl inte så konstigt att man är sliten! Somnade på tunnelbanan också så det var bara att hoppa av och åka tillbaka.. Men på lördagen hann jag i alla fall hem innan Frida gick till jobbet till skilland från fredag, alltid något.

Avslutade en grym helg med att Hanna, Kris, Emelie, Patrick och Johan kom hit och vi lagade tacos å hade det allmänt trevligt! Bästa helgen på länge! Här kommer lite bilder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0