Måndagstänk

Dagens funderingar:
 
1. Finns det någon i helva världen som äter limpsnutten? Eftersom jag tror svaret är nej så är följdfrågan: varför får man den med? Som svar på det kan man också fråga sig ifall man inte skulle få snutten med, skulle man då plocka bort den yttersta brödskivan då?
 
2. Varför går det inte att ta kort på stjärnorna? Idag var det super duper stjärnklart men när jag skulle fota var bilden helt svart. Konstigt när man ser det så tydligt.
 
Idag har jag hjälpt Jonna flytta lite grejer till sin nya lägenhet. Jösses vad jag blir att längta efter något eget då! Det är en så härlig känsla att ha sitt eget boende som man kan inreda och göra vad man vill med!
 
Förövrigt är jag lite irriterad över att jag inte kan ha lösnaglar under vintern pga att jag skulle bryta dem direkt på hockeyn och skulle det mot förmodan gå bra skulle jag förstöra dem när jag börjar jobba i Romme och skruvar skidor och bär pjäxor i ett rasande tempo.
 
På tal om hockey så köpte jag mig en ny klubba idag. Den var fin och bra och jag är nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0