Helt slut

Klockan är nu 22.20 piiiiip och nattsärken är på! Sara är däckad och slut som människa. Ungarna tar kol på mig! haha :) Efter en hel veckas ofrivillig (sjukt att det tog typ två minuter att komma på va ordet hette på svenska) ledighet är jag back on track! Höstlov för andra = lite jobb åt mig å de gillar vi inte! Jag vill jobba jobba jobba varje dag! :) cash is king!

Letar som en vettvilling efter lägenhet i Borlänge och har för övrigt fått en mycket glädjande nyhet idag!

På kvällskvisten va jag ut i däckverkstan å la om ett par däck. Jag är nog den mest kvinnliga av alla okvinnliga människor kan man säga. Jag gillar att göra okvinnliga saker men HATAR att bli lortig, bryta en nagel osv. Hur detta går ihop vet jag ej, men det är som vanligt när det gäller mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0