Vilket konstigt fenomen

Är det inte konstigt att man tycker att man absolut inte äger några kläder över huvud taget, trots att jag har övervikt i både den stora resväskan och handbagaget. Dessutom underlättar det inte heller att vågen visar olika varje gång  trots att jag inte har ändrat något i packningen. Jag har trots det svettats och kämpat och lyckats komma ner i exakt på hektot 10 kg handbagage och 20,3 i stora resväskan. Tar tar en paus och ger mig ut på en powerwalk och hoppas på att magen ska krympa den med. 

Imorgon ska jag äntligen färga håret och sätta i löshår. Som jag har längtat efter att få känna mig som en människa igen, men jag valde ju själv att hålla ut såhär länge så det får vara nyfärgat och snyggt när jag kommer ner till Rhodos.

På tal om Rhodos så fick jag veta igår att även Jonna kommer ner och hälsar på och tar Viktor med sig. Åh va trevligt säger vi om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0