Eftersom du frågar

Eftersom så många undrar hur jag har det osv (jag är ironisk) så tänkte jag att det börjar bli dags för en uppdatering.

Livet här är en berg och dalbana utan dess like. Du passerar start och hinner på 5 minuter pendla från överlycklig till ensam och miserabel, taggad till trött och allt däremellan. Jag tror jag mår bra och har det bra men jag har inte riktigt bestämt mig än. 

Sen vill jag passa på att välkomna rhodoshostan som mycket troget höll mig sällskap inatt. Den lämnade inte min sida för en sekund så jag vet inte hur jag över huvudtaget ska kunna stå på benen ikväll och kunna vara trevlig mot folk. Ikväll tänker jag dra i mig 3 jägerbomber precis innan jag går hem från jobbet så jag däckar av direkt för imorgon ska vi åka på partybåt och får jag inte sova inatt heller tror jag att jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0