Per Morberg

Jag sitter och kollar på Per Morberg när han lagat mat. Han är snuskig, äcklig, sullig och sjuk i huvudet. Och samtidigt är han så jävla bra. Så naturlig och så duktig och så härlig. Vilken fantastisk människa! Jag vill också vara duktig på att laga mat. Inte bara kunna basics utan kunna laga mat så det ser sådär sjukt snyggt ut att man inte törs äta det typ. Det tycker jag skulle vara en cool egenskap att besitta! 

Just nu inväntar jag Hanna. Vi ska ut på en promenad. Det blir nog trevligt och skönt att få lite frisk luft. På 10 dagar har jag bara varit ledig en dag så det behövs! Imorgon är jag ledig igen och då ska jag åka till Björbo och pussa mina katter, byta bil med morsan och träffa Frida. Det blir en trevlig ledig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0