Mychy rolä!

Det känns som att det är så mycket roligt som har varit på sistonde så jag har glömt bort allt jag vill skriva om! 

Jag minns i alla fall att i fredags satt jag och Hanna på min uteplats och grillade. Efter en hel del om och men fick vi igång engångsgrillen. Det måste ha sett sjukt roligt ut när vi båda stod på huk och blåste på grillen och grannen helt plötsligt kommer utflygande från sin lägenhet och skriker; Vad faaan är det som luktar och sen kollar in på min sida av staketet. Då var det svårt att hålla sig för skratt vill jag lova! Vi myste som fan när maten väl var gjord i alla fall med skön musik och Corona! Jag skulle jobba dagen efter men vi gick ändå ut en vända senare på kvällen. För en gångs skull gick jag faktiskt hem i tid. Sjukt tråkigt. En rolig sak som hände på kvällen var dock att Emelie ringde och berättade att hon och Patrick har bokat resa ner till Rhodos i sommar!! Jag är så sjukt glad över det så jag har sagt det till typ alla på jobbet osv! 


Under lördagen bestämdes det att jag, Amanda och Madde skulle dra en riktig utgång på kvällen. Både jag och Madde skulle jobba dagen efter men va fasen, löningshelg och Clash of nations... Kom igen! Det blev utgång i Falun på Etage där jag inte varit på 100 år minst! Vi hade sjukt flyt och smet före typ 200 pers i kön, inte vårt fel att dom släppte på när vi bara skulle fråga vad det kostade! ;) Väl inne hade vi askul trots att Jenny m.fl. inte kom in vilket var lite synd. 


Nu minns jag inte mer av vad jag har gjort för roligt mer än att jag har jobbat som vikarie i två dagar och att jag träffade Cissi med magen idag en vända innan jag skulle på bio. Det känns så sjukt att hon ska få barn, det var ju nyss vi kröp runt hos Margareta och lekte med våra hästar hon, jag och Hanna! 

Nu kom jag förresten visst på vad jag mer gjort! Det var ju för tusan personalfest i måndags!! Först åkte vi skidor hela dagen och sen var det en grym after ski med trubadur och hela köret. Det var en asrolig kväll och alla var så glada och taggade. Nu inväntar vi med spänning avslutningsfesten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0