Kung i baren!

Det är värt att leva fattigt för ett tag om man får vara kung för en dag, som Magnus Uggla sjöng. 

Det råkade bli så att jag stannade kvar på tåget till Stockholm istället för att gå av i Katrineholm och byta till ett tåg hem. Det är sånt som händer och jag tycker att jag lika gärna kunde ta en sväng dit när jag ändå är ute och åker, hehe! Det passade dessutom bra att Amelie ska firas ikväll! :)

Igår åkte jag och Sandra som sagt ner till Göteborg för att träffa crewet inför sommaren 2012. Alla verkade vara sjukt härliga människor och man blir så himla taggad på att åka ner till Rhodos när Ribba berättar om alla sina planer. Allt känns jättebra just nu och jag längtar jättemycket tills jag får åka ner! Det känns spännande att vara ansvarig också, det är ju ändå ett litet kliv på karriärsstegen även om det inte är superstort kanske. Men för mig känns det stort och det är det som är huvudsaken! Jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot utmaningen och har gett mig fan på att jag ska klara detta med bravur! 

Nu ska jag paniksova lite innan vi är framme i Stockholm för jag är sjukt trött sen igår. Blev inte så mycket sömn. Upp tidigt på morgonen, sen kväll och sedan upp tidigt idag igen. Men det är det värt! Bilder från Göteborg kommer senare, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0