Jag ser ljuset!

När man börjar se ljuset i tunneln kan man nog inte låta bli att längta lite... Snart är säsongen över och jag får vara ledig lite innan det är dags för sommarsäsongen. Det ska bli sååååå skönt att få vila! Fast jag kommer nog tycka det i två dagar och sen vill jag jobba igen, typiskt mig. Hehe. Men jag börjar bli jävligt trött på alla småpoliser på jobbet som går och vaktar på varann och till och med tar tid på sina kollegor när dom går och käkar. Det är ju för fan ett sjukligt beteende! Det har även blivit ganska dålig stämning på slutet, folk är väl slitna och dessutom har det varit lite grejer som inte har skötts så snyggt av "överheten". Det är synd att det har blivit så för överlag har jag trivts väldigt bra i Romme. Men ingenting kan ju vara perfekt och så är det överallt. 

Förövrigt har jag haft en riktig jävla skitdag. Jobbet sög, folk var otrevliga och träningen gick åt helvete. Började dagen med att bli förolämpad innan jag ens hinner in från parkeringen till uthyrningen och avslutar dagen med ett skott på foten så jag har asont. Nej fyfan såna här dagar borde ha en snabbspolningsknapp som man kunde få använda. 

Idag har jag oerhört kort stubin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0