Hosta med en eftersmak av röv

Idag skippade jag min träning. Hade planerat att åka dit hela dagen trots hosta, snörvel och heshet men det blev inte så. Ni vet när man är sjuk så känner man en sjukt äcklig smak i munnen. Den kände jag idag.

Efter ett hostanfall så hade jag den icke ljuvliga smaken i min mun och samtidigt ringde David å fråga om jag ville med på bio, så det fick bli så istället. Vi såg Hunger Games. Sjukt bra film. 

Nu ska jag ut och gå med Hanna. Vi var ute igår med i 1,5 timme å gick. Hur skönt som helst! 

Skar precis av mig en rejäl bit av tummen med osthyveln förövrigt. Fan va äckligt... Tappade verkligen matlusten nu ju! Ovärt. Smörgåsen på bordet känns inte ett dugg lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0