Dökött och finmat

Ikväll ska jag, Emelie, Hanna å massa mer på releaseparty för Dökött. Det känns nästan lite skämmit att säga att man ska dit. Ett jäkla plojband från skogen liksom, samtidigt som jag vet att vi kommer ha så jävla kul. Massa björbofolk som kommer totalspåra! Ja det kommer bli kul! Inte så kul att jag jobbar imorgon men den smällen får jag ta för jag vill verkligen umgås med mina vänner så mycket jag kan innan jag ska iväg!

Just nu inväntar jag Jenny och Emelie. Jag ska bjuda Jenny på en riktig gourmetmiddag a la stuvade makaroner med köttbullar. Kanske lite skillnad från i veckan när jag fick den lysande idén att grilla men vem bryr sig? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0