Vadå 2012?

Jag tycker det ser så klyschigt ut med alla som skriver " ååh nu är det nytt år och nya tag" osv osv osv... Det enda som egentligen händer är att du måste köpa en ny kalender och blir 50 kr fattigare, och förmodligen har en rejäl baksmälla första dagen på det nya året. Vilken bra start.. Eller? Alltså jag menar inte att om nån har haft ett dåligt år att man inte får hoppas att det blir bättre, utan jag menar såna som tror att det helt plötsligt blir lättare att sluta röka första januari typ.. Nää jag tycker nog att vill man ändra på livet kan man göra det när som helst, man måste inte vänta till nyår, det blir liksom inte lättare då. Men alla har vi väl något gång avlagt ett duktigt nyårslöfte och sagt att "nu ska jag bli bra!" så jag ska väl inte yttra mig antar jag. Jag undrar hur många som håller sina löften. Det skulle vara en sån där intressant men ack så onödig fakta som man kunde skryta med att man visste.

Nyår firades i år i Borlänge tillsammans med fina vänner. Roligt men ovanligt lugnt eftersom jag skulle jobba tidigt dagen efter och en av oss åt pencilin och var nykter. Det var ändock en mycket trevlig kväll med 3 rätters middag och roliga spel!
Nu har jag fixat och trixat lite så håll tummarna hårt som fan nu och så uppdaterar jag er om det gick bra eller om det gick åt helvete!
Puss och gott nytt år, nu tar vi nya tag! Hahaha.. Fan jag måste sluta driva med allt och alla... Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0