USA jag saknar dig!

Ikväll har Sara och Emil vart här. Vi har snackat hela kvällen om massa USA-minnen vi har. Dom har berättat om sina äventyr och jag om mina och vi har diskuterat och analyserat och saknat och kommit ihåg tillsammans. Så himla kul att snacka med någon som också varit där och få höra om saker man själv inte hann med att göra och få tips på nya ställen att utforska. Naturligtvis känner jag ju att det rycker i fingrarna efter att boka första bästa flyg över atlanten men jag måste sluta med mina impulsgrejer och lugna ner mig lite nu. Hehe!


Idag har jag även hämtat nyckeln till min nya lägenhet. Att jag inte har packat ner en endaste grej än säger väl lite om hur jag känner inför flytten. Men nu när jag skrev ut det offentligt så känner jag att jag fick dåligt samvete och tycker synd om min nya lya. Måste ge den en chans ju! Bara jävligt tråkigt att flytta ifrån ett ställe man trivs bra på! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0