Så orättvist!!!

Jag är så jävla jävla ledsen och jag vägrar acceptera att jag aldrig mer kommer få träffa dig, prata med dig, umgås med dig... Inte förän det är min tur att åka till himlen ses vi igen och förlåt mormor men jag vill inte komma än. Jag vill leva och jag vill att du ska leva med mig!!!


Det är natt långt borta, när jag får besked
allting är över, du finns inte mer
sista gången jag såg dig, var du gammal och trött
hela ditt liv, höll du huvudet högt

molnen på himlen, seglar förbi
ditt liv är över, själen är fri
och fast nånting gick sönder, hos mannen du fött
ligger han på sängen och håller huvudet högt

för man kan bara älska och förlora stort
det finns alltid saker man inte skulle ha gjort
man kan bara förlora och hålla huvudet högt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0