Moviestar

Idag har jag ont i halsen och nackspärr. Det är drygt och gör ont. Ofta tänker jag på att jag önskar att mitt liv var som i en film. Man skulle alltid vara sådär perfekt snygg och har man ont någonstans får man massage av en snygg kille. Jag sitter och kollar på en film nu, How to lose a guy in 10 days. Tjejen som har huvudrollen är så jävla snygg! Kate Hudson heter hon. Det var hon som var "orsaken" till att jag bestämde mig för att ta dykarcert också, för att hon var med i filmen Fools Gold. Den tjejen är snygg oavsett om hon skrattar, gråter, är lycklig eller arg. Så skulle jag också vilja vara. Sådär helt naturligt skitsnygg helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: A

Klart vi kollade på samma film samma dag.

2012-01-15 @ 23:08:47
Postat av: S

Jaa vad annars =)

2012-01-16 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0