Jag i ett nötskal

Det är så typiskt mig det jag gör just nu. Jag ska jobba imorgon och alltså gå upp typ kvart över 6. Känner mig klar med förberedelser för morgondagen, har ätit kvällsmacka och kollat klart facebook, läst alla bloggar jag vill läsa och kollat mina mail. Ändå sitter jag här. Klockan är ju bara halv 11 tänker jag. Jag måste inte lägga mig riktigt än. -Va i helvete Sara ska du sitta uppe för när du kan lägga dig och va pigg imorgon istället? skriker en liten grön jävul i mitt huvud. -För jag kommer ändå inte kunna sova än å kan jag de så vaknar jag tidigt och blir trött ändå! svarar den röda jävulen då.
Sara Ohlsson i ett nötskal. Tack hej hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0