It's so fluffy!!!

Idag blev det invigning av min nya mixer!! Bättre sent än aldrig var det va? :)
Imorgon ska jag till Romme och åka skidor med massa roliga arbetskamrater, och vet ni vad som är så fantastiskt med det? Jag får betalt för det! Ibland älskar jag verkligen mitt jobb! :) Telefonsamtal med obligatorisk skidåkning vill jag ha oftare!
Efter "jobbet" ska jag hem å klippa av mitt äckliga och fula hår som jag faktiskt aldrig i hela mitt liv har hatat mer än jag gör just nu. Så kommentarer om mitt hår just nu, nejtack.
Jag vet inte om jag har sagt det eller ej, men det är klart att jag ska flytta till Borlänge nu.. Känns sådär. Det roliga man brukar känna i och med en flytt försvinner lite eftersom jag är "tvungen" att flytta. Men det blir säkert bra. Ska ju inte bo där så länge ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0