Ett måste och en god gärning!

Idag efter jobbet åkte jag till Kupolen. Jag kände att jag verkligen var tvungen att åka dit å köpa en tröja eller något dylikt. Jag behövde det verkligen. Inte behövde som i att jag inte äger någon tröja, utan behöver som i att jag blir så lycklig när jag köper nya kläder! Okej jag erkänner, det slank ner ett par örhängen och ett nagellack i påsen också. Men det är sånt som händer. Dom var ju fina!! ;)
För att lindra mitt dåliga samvete för att jag handlar när jag inte har råd skänkte jag lite pengar till barncanserfonden istället för att köpa glass innan jag åkte hem. Det kändes bra!
Såhär ser tröjan ut typ. Eller det är det här mönstret på den. Tröjan som jag köpte är en t-shirt med blommönster som är genomskinlig typ. Eller det är stora maskor kanske man kan säga, så i sommar kan alla se min förhoppningsvis bruna mage genom tröjan! Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0