No. 5

Det känns att man har varit här ett tag när roomie nr 5 flyttar in idag. Dock är det en kille denna gång så det blir spännande hur det ska gå! Men han ska hem på lördag så han hinner nog inte ställa till med alltför stora bekymmer. Min söta lilla Gabbe :)

Idag har jag fått städning också efter en månads tjat. (vi ska få städning varje vecka) Jag var jättelycklig ända tills jag upptäckte att städerskan hade slängt mina chips. Morr!! 

Madde och hennes kompis Emma kom ner igår också! Så idag har vi åkt vattensport och ikväll ska jag ta med dem till gamla stan innan det blir utgång. 

Ååååh jag vill inte att sommaren ska ta slut! Jag vill bara spola tillbaka tiden och leva om sommaren en gång till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0