Hej igen!

Nu har snart en hel sommar gått och jag har bara bloggat typ en gång. Det känns lite väl överambitiöst att försöka återberätta allt som hänt i ett enda blogginlägg så det får komma lite allt eftersom.

Just nu ligger jag utslagen i sängen och letar efter flygresor hem, vilket hade varit betydligt lättare om det fanns några. Dessutom har jag så svårt att bestämma mig för när jag vill åka. Å ena sidan har dom flesta workersen åkt hem eller kommer åka inom en mycket snar framtid så det kommer inte vara så kul att stanna, å andra sidan vill jag inte hem för då måste jag bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv och det är ett beslut som jag gärna vill fly undan ett tag till. Ena dagen vill jag flytta till Stockholm, andra dagen lockar en säsong i Sälen sjukt mycket. Fan att man inte kan göra allt på samma gång! 



Jag ooch en kollega på Paradiso när Steve Angello spelade i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0