Tillbaks på ruta ett.

Kära vänner, ovänner och annat löst folk som hittat hit, jag har nu ännu en gång slirat in på gamla spår där jag är mest produktiv nattetid. Jag har nämligen gett mig fan på att när det på månadsdagen var en månad kvar tills jag flaxar neråt varmare breddgrader skulle jag börja träna varje dag. Det har gått sådär. Jag har gjort situps varje dag men det är väl löpning som bränner mest fläsk, påskgodis och annat eventuellt daller som lagrats under vintern. Jag hann till och med göra det i lördags kväll eftersen jag hade varit ut på Legends. (visserligen endast 10 hets-situps innan Rebecca skulle komma tillbaka från toan men jag gjorde det i alla fall). 

Åter till ämnet om att vara produktiv nattetid. Det är nu dags för dagens träningspass (egentligen underkänt eftersom klockan har passerat 01,13....) Jag har fet ångest över att jag är vaken än för jag vet inte om jag ska jobba imorgon eller inte då de ringer mig på morgonen. 

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0