Ops I did it again

Så fort lönen landar på kontot måste jag iväg å shoppa. Det är lika varje gång! Men shit happens och jag blir ju glad av det så vafan..

Köpte massa grejer som jag ska ha till Rhodos. Tråkiga grejer som snoddar, ansiktsmasker, smink osv, men även en del riktigt snygga kläder! Väligt olikt min stil men det är kul att ha lite annat ilband. Dock MÅSTE jag sluta köpa svarta och vita grejer, så från och med nu har jag KÖPSTOPP på allt utan färg! 

Köpte en aaascool ring på Bikbok som är to die for! Kärlek på riktigt är just vad det är! 



Köpte även denna skitfina väst som inte alls gör sig rättvisa på bild!



Nu ska jag och mensvärken from hell lägga oss och se på film. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0