The show must go on

Idag tog jag den röda faran och drog till Leksand efter noga övervägande av vad jag skulle ha med mig för att överleva en hel vecka här utan att vara tvungen åka till Björbo för att hämta något.

Vaknade klockan 11 med världens dunderhuvudvärk och tog mig iväg klockan 14, ganska okej för att vara lat och arbetslös! Mötte upp Julia och fick hjälp med att bära min skittunga gamla fula tv uppför trappen. När vi hämtat andan gick vi och kollade på lite tapeter eftersom mitt tvrum ska göras om, sen hamnade vi som vanligt på Gårdscafét och tog en fika. Det är standard. Hallå jag bor i samma hus, vad tror ni? Mat måste man ha varje dag så vi vågade oss på ett nytt recept vi inte hade testat förr och det smakade mycket bra i magen!

Efter alla dessa smakupplevelser var det dags för träning för min del. Julia är lat och har slutat (Läs tagit en liten paus). Efter träningen åt vi kex med ost, drack vin och kollade på 2 avsnitt av Idol. Helt okej måndag måste jag säga. Ibland är det härligt att vara arbetslös och inte ha ett jobb att tänka på dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0