här var det dött som i graven...

Jaha mina kära vänner, här händer det inte mycket. Jag har varit hemma i 2-3 veckor (har inget tidsbegrepp) nu men känner ändå inte riktigt att jag har landat och vant mig att jag verkligen är hemma, därav anledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen något.

För er som undrar har jag ännu inget jobb, och i ärlighetens namn har jag sökt bara 4 st tror jag, orkar faktiskt inte bry mig. Känner mig slut som människa och behöver ta det lite lugnt och hämta andan innan man ska tillbaka till verkligheten och ha ett "seriöst" jobb igen. Jag mår absolut inte dåligt, det är bara kroppen som fick ta mycket stryk nere på Rhodos och behöver få vila upp sig lite.

Just nu är jag påväg till Stockholm där jag ska träffa Amelie, Petra, Denise och kanske Ebba. Ett gäng sköna människor som jag var på Rhodos med helt enkelt. Nästa vecka flyttar jag nog till min nya lägenhet i Leksand. Eller jag har redan kört dit massa saker och sovit där nån natt men jag har varit hemma hela veckan för jag har hjälpt snickarna som håller på att bygga ett garage åt pappa på våran gård. Är skönt att ha något att göra och dessutom få en slant för det istället för att bara sitta å kolla på tv hela dagen, man blir så seg och lat då.

Imorgon ska jag ta ur mitt löshår och sätta i nytt, som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0