En ny dag i livet

God afton!

Idag är det tisdag tror jag. Vet inte så noga. Försöker dock hålla koll så jag vet vilken tid jag har träning eller vem jag ska umgås med. Jag har medvetet sett till så att jag har något att göra eller någon att träffa varje dag den här veckan som jag ska spendera här i Leksand. Visst trivs jag i min lya men den är ju inte så hemtrevlig än eftersom jag inte riktigt har kommit i ordning. Mycket grejer fattas än och det är lite drygt. Smågrejer kan man ju köpa till men det ser ju förjävligt ut utan gardiner till exempel!

Julia sov ju här inatt och eftersom det blev sent igår var det skönt att få ligga och dra sig idag. När vi vaknat till fixade vi till oss lite för vi tänkte ta en promenad. Slutade dock med att vi hamnade på Leksands gymnasium för att fika. Jaja, så kan det gå! For till Insjön en vända på eftermiddagen och hann med att träffa Cissi en sväng innan det blev dags för att åka hem och sedan fika nr 2 idag (ja ni läste rätt. Jag, Julia och Erika hängde på Gårds (som vanligt) tills det var dags för mig att fara på träning. Idag hade vi sen träning. Eller rättare sagt, vi hade fys innan isträningen så jag kom inte hem förrän kl 23. Såna gånger är det skönt att jag inte ska upp kl 6 för att jobba dagen efter! Kom på mig själv att stå å laga mat klockan 12 på natten och kände mig för ett ögonblick lite knäpp, men vad ska man göra om man håller på att dö av hunger? Gå å lägga mig kan jag då rakt inte göra även om jag är trött så jag helst vill. Tänkte se det senaste avsnittet av Idol medans jag käka, men mitt i allt blev det lagg och slutade fungera. Fy så irriterande!

Imorgon kommer Jonna hit och vi har dessutom en ledig dag från träning, najsigt! Kan behövas eftersom vi har tränat fys+is mån & tis, is på tors och sen ska på träningsläger hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0