Plötsligt händer det!

Skrivkramp, heter det så? När man vill skriva men det går bara inte. Jag tänker på det varje dag att jag vill skriva här i bloggen. Jag vill skriva bra, roliga och underhållande inlägg! Inte tråkiga och alldagliga. Kanske därför jag känner lite press och väljer att inte skriva.

Nu har jag i alla fall ÄNTLIGEN fått det tapetserat här i lägenheten! Tror nog det blev fint, svårt att säga innan man har fixat allt med tavlor, gardiner, blommor osv.

Häromveckan vann jag på en lott. 60 kr. Tog två nya lotter istället för pengarna. Jag var verkligen är helt säker på att men om jag bara skrapar en till lott, då vinner just jag den där miljonen! Och när man skrapar är det så spännande att man nästan inte vågar titta! Jag blundar alltid med ena ögat som att det skulle gå bättre då. Jag hämtade ut mina nya lotter för ca en vecka sedan men lät dem ligga och "dra sig" i flera dagar. Kändes som att jag liksom skulle vinna mer då. Jag skrapade dem ute på altanen i fredags och tänk på, jag vann 60 kr igen, på första lotten dessutom! Trots detta fortsätter jag skrapa, man kan nämligen vinna flera gånger på samma lott, och jag hade ju faktiskt en till som miljonen kunde finnas på, jag kanske bara skrapade fel först liksom. Åh ni skulle bara veta hur spännande det var! Innan jag hade skrapat halva så hade jag redan funderat på hur jag skulle göra och säga när jag vann och vad jag skulle skriva på facebook och vart jag skulle spendera alla pengar. Gissa min besvikelse när jag inte vann något på den andra utan vinsten stannade på 60 kr. Jag som var så säker! Jag köpte inte fler lotter, jag belönar mig med en blomma och en lite finare lägenhet istället. Miljonen får vänta!



Plötsligt händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0