Outsiders

Ligger i soffan, har tänt massa ljus och har det ganska mysigt. Såg precis ett avsnitt av Outsiders som handlade om människor som flyttar ut i skogen för att få vara ensama. Det är konstigt hur olika man är. Själv hatar jag att vara ensam och har gjort ända sen jag var liten. Jag måste alltid ha någon nära, något att göra eller något som låter på, tv, radio eller dylikt, för att liksom lura mig själv att jag inte är ensam. När jag åker till Leksand har jag oftast sett till att planera hela min tid här för att slippa vara ensam. Tänk så olika man är!



Skulle inte ha något emot att vara såhär solbränd nu.
Skulle faktiskt vara jävligt nöjd om så var fallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0