Nu har jag tänkt

Jag publicerar alla dessa inlägg bara för att ni ska hänga med lite om hur fort det svänger i mitt liv.

Såhär är läget nu; Jag ska på en intervju snart, och jag hoppas naturligtvis att jag får det jobbet.
Plan B; Börja plugga eller säg upp lägenheten och dra utomlands

Förklaring; Jag vill nog plugga till polis så småningom. Jag tror det yrket skulle passa mig väldigt bra. Men jag vet att antagningskraven är mycket höga. Kan dock vara värt ett försök, men man kan inte söka förrän i februari så det är långt dit.

Åka utomlands lockar mest just nu. Jag har alltid varit intresserad av gamla saker + dykning= Vrakdykare!! Japp japp! Men först måste jag ha dykarcertifikat så vad skulle vara härligare än att typ dra till Thailand eller Bali eller nå sånt å ta de nu i vinter?! Så nu sitter jag å letar utbildningar för fullt. Om jag känner lika imorgon kan jag inte svara på. För en timme sedan satt jag å letade jobb i London.. Hehe.

Jag ska hålla er uppdaterade! (Eller snarare skriva ner det jag tänker så jag själv kommer ihåg det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0