Jag är en buisnesswoman!

God morgon!

Jag är precis hemkommen från farbror doktorn där jag har lämnat 5 rör blod. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Igår började jag som sagt dagen med att färga mitt hår, eller utväxten för att vara exakt. Det är vardagslyx som man gör alldeles för sällan enligt min mening. Jag njuter verkligen av varje sekund jag är där och känslan av att någon passar upp på mig och anstränger sig för min skull är underbar, jag älskar det!

Jag är verkligen en tjej som inte vill sitta hemma bara! Jag vill jobba jobba jobba för det känns så jävla bra att tjäna sina egna pengar, och att sedan spendera dem på saker som du både behöver och inte är ännu bättre! Jag ska se till att jag kommer få en riktigt bra ekonomi så tidigt som möjligt i livet. Inte när jag är 65 för då är det ingen mening med det liksom. Nej jag ska se till att jag kan njuta av livet och göra precis allt jag vill, utan att behöva tänka på pengar, och det mina vänner, det svär jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0