Hiss och diss

Människor som försöker vara duktiga och bättre än alla andra är nog det värsta jag vet. Den så kallade "besserwissern" kan fara och flyga enligt min mening.. Jag tål verkligen inte såna som alltid måste ha sista ordet bara för att tala om att dom kan och vet.

Något som jag däremot beundrar är när folk kan sin sak. Det spelar ingen roll om du är idrottare, mekaniker eller jobbar med datorer. Människor som kan sin sak, är målmedvetna och som trivs med sig själva-utan att skryta om det, beundrar jag grymt mycket. Jag har ingen direkt idol om ni frågar mig, men som sagt, såna som kan sin grej och är jordnära beundrar jag enormt. Spelar ingen roll om det är en kändis eller ej.

Man brukar ju säga att det är en hårfin skillnad mellan ett geni och en idiot.
Den liknelsen stämmer nog ganska bra i det här fallet.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0