"Vi vill erbjuda dig en plats här hos oss"

Jag ska fatta mig kort. JAG HAR FÅTT JOBB!!! Wiiiee jag är så glad! Känns som att jag äntligen får ta av mig en 100 kg tung ryggsäck som jag har burit på sen i slutet av augusti.

Dessutom fick jag jobbet jag ville ha - på Romme Alpin! Jag trotsar den biten att jag kanske inte har världens högsta lön (eller??) för känslan av att veta att i April är jag fri och får göra vad jag vill igen! Jag behöver inte brottas med skuldkänslor över att jag vill ut å resa och måste säga upp mitt jobb och det är sååå skönt!

Det finns ju såklart plus och minus med allt. Kommer förmodligen jobba varje helg och jag vet inte om jag kan fortsätta med hockeyn. Men jag ska kämpa på och träna när jag kan! Jag har äntligen efter allt slit fått ett jobb och det känns så jävla skönt! Helt plötsligt klaffar allt jävligt bra med dykarkurs, jobb osv. Jag sa ju att det skulle hända nåt snart, och visst fan gjorde de det!

Nu ska jag njuta så jävla mycket av min LEDIGA (inte längre arbetslösa) tid för sen ska jag jobba häcken av mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0