Roadtrip

Idag for jag, Emelie och Patrick en sprättvända till Linköping för att köpa en bil! Skepp o' hoj!

Köpte mig en liten klänning också som jag råkade få syn på i en blogg igår kväll och fick tvångstankar om att jag måste åka och köpa. När jag kom till Gina fanns det EN klänning kvar av den sorten, och den passade, så jag kände att jag på något vis var tvungen. Såg i förbifarten ett snyggt linne (och massa snygga tröjor med förresten). Jag HATAR att jag måste snåla! Jag HATAR HATAR HATAR det och jag HATAR att jag inte hinner få lön innan jul och jag HATAR min situation just nu.



När jag hade en jobbig period förut så sa jag alltid till min vän; vi måste avsluta våra samtal med någonting positivt (Tänk att jag har sagt något så klokt!?) Nu ska jag följa mina egna råd och avsluta med att berätta att jag har bokat Rhodos-reunion kryssningen till Riga och det känns finfint att veta och se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0