Reunion hela veckan

Den här veckan kommer vara en riktig reunionvecka!

I lördags träffade jag Anna som jag inte har träffat på superlänge! Mycket trevligt, även om det bara var en kort stund, och man känner verkligen hur mycket man har saknat någon när man träffas igen!
Igår var jag med Lina en vända, och på hockeyn träffade jag Emma som jag inte har sett på över ett år!! Vi bestämde då att jag, Emma och Lina ska ses på torsdag :)
Idag ska jag träffa Emelie Lyck som jag inte heller sett på år och dar, trevlans!
Imorgon ska jag till Borlänge och kommer då träffa Emelie Pollack en vända, och till helgen är det Rhodosreunion. Det kommer bli så jävla kul!
Vi borde alla vårda våra relationer bättre även om det är svårt när alla flyttar åt olika håll. Det är mycket sällan bara en persons fel att man inte hörs så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0