Bildbomb

Tankar om helgen; som vaaaaanligt blir det absolut aldrig som man tänkt sig! Reunion blev halvt förstörd för att inte Amelie m.fl. kom in för vakterna var totalidiotiska och letade förmodligen fel för att sålla ut folk för att alla skulle få plats? Vad vet jag? Vi hade i alla fall trevligt innan då vi käkade middag och drack drinkar på Fridays som förövrigt är ett ställe som påminde mig jättemycket om USA och gav mig känslan att jag skulle vilja jobba där. Vi som var där och åt var jag, Amelie, Petra, Densie, Elin och Emelie.

Jag och Amelie bestämde oss för att ta igen den halvt om halvt misslyckade kvällen innan och tillsammans med Rebecca gick vi ut även på lördag. Träffade lite trevligt folk så det blev en helt ok kväll!

På tal om något helt annat har jag varit hundvakt idag. Lite ovant att försöka underhålla en 4 månaders valp :) Efter det for jag lite spontant till Jonna i Vansbro och eftersom jag vet att detta är totalt ointressant för er att läsa ska jag komma till saken. På vägen hem lyssnade jag på radio och hörde en dam ringa in och tala om (i grova drag) hur lata och oambitiösa alla ungdomar nu för tiden var och att ingen tog sitt ansvar och gav sig ut för att söka jobb och dessutom blev alldeles för bortskämda hemma. Då kan jag tala om för er att det var tur att det var så dimmigt ute att jag blev åksjuk fast jag själv körde för att jag inte såg något för annars hade jag ringt in i radion jag med och poängterat ett och annat om man säger så.

Fast jag kanske har fel som inte tycker det är dumt av föräldrarna att ge sina barn mat på bordet om man råkar vara arbetslös för en tid? Antar att jag är alldeles för bortskämd!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0