30 november 2011

30 november och inte en snöflinga på marken! Det är julafton om mindre än en månad och jag har inte ens lite julkänsla! Jag som älskar julen annars! Jag tänder liksom ljusstakarna bara för att, inte för att det är fint och man får julkänsla. Det blåser som fan och granen jag har tagit är helt sne, känns inte värt att fixa den för den ser lika ut om 10 minuter igen. Nej nu vill jag ha snö! Snö snö snö koooooom!!

Just nu har jag ett svårt beslut att ta, ska jag städa akvariet först eller ska jag läsa klart kap 2 i dykboken? Jag tror jag läser klart först så jag har det gjort. Är faktiskt ganska stolt över att jag inte har tappat fokus utan sett till att få det klart! Nu hinner jag till och med börja på kap 3 så jag är lite förberedd inför första lektionen imorgon! Bra Sara!





Vattenskidor/wakeboard-bilder passar bättre än julbilder just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0