Problem i paradiset

Hej där!

I helgen var jag till Stockholm på intervjun för jobbet vi först sökte på Pacha/toxic (och helst vill ha). Intervjun gick skitbra för både mig och Amelie och det kändes som att vi båda hade en bra chans. Dock blev det inte som vi hade tänkt utan som vi hade befarat, bara en av oss fick jobbet... Och de var inte jag förövrigt.. 

Jag har ju ett annat jobb så de är ju bra de men de är ju tråkigt om vi varken kan bo eller jobba tillsammans. :( Aja det är en fråga vi får lösa på plats antar jag.

Amelie var förövrigt en ritkgt trevlig tjej och vi funkade jättebra tillsammans under helgen å jag hoppas å tror det kommer fortsätta vara så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0