I'm leaving home!

Nu börjar packningshelvetet igen! Har sjukt lite tid kvar hemma. De är exakt 2 veckor kvar tills vi åker men jag ska på hockeycup nu till helgen och helgen efter det åker jag till Stockholm, därför har jag sakterligen börjat packa redan nu eftersom jag känner mig själv och vet vilket helvete det är... Behöver inte säga mer än att jag har ställt fram 12 par skor som jag verkligen känner att jag vill ha med... Åhhjj.. Typiskt Sara.

Idag ringde dom om lägenheten i Leksand oxå och det lät som jag skulle få den! Mycket trevligt enligt mig!! :) Så nu kan ni ju gissa vad som känns roligast, kolla efter nya möbler å inredning osv eller välja skor? Exakt, sa ju att det var bäst att börja packa i tid! ;)

Kan bara nämna lite här på slutet att jag har fått tillbaka lusten för att åka dit iaf. Det har varit sjukt mycket på nu på sistonde och jag har jobbat som en idiot vilket har lett till att jag och Amelie inte har kunnat prata igenom allt och det har gjort mig ännu mer stressad. Nu har vi fått göra det i alla fall och det känns mycket bättre nu, även om man hinner få många toppar och dalar på två veckor. Har ju sagt att allt svänger jävligt fort när det gäller mig! Hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0