?

Ibland undrar jag vad i helvete jag har gett mig in på... Känns som att allt man har tänkt sig å planerat bara rinner igenom fingrarna å jag har fan inte koll på nånting..

Det antar jag att jag har mig själv att skylla för eftersom jag jobbar 6-7 dagar i veckan å min hjärna är totalslut. Jag orkar ingenting å jag har inte tid att kolla upp grejer heller. Så jävla tråkigt.

Jag vill vara aspepp men de känns som de är så jälva mkt på hela tiden att jag aldrig har tid att sitta å fundera och faktiskt förstå att jag ska ju fan till Rhodos.. Det är jobbigt att vara så slut(utbränd?) att man inte ens ser fram emot det som kan bli mitt livs resa.. Jag skiter i vilka som jag ska bo med å jag bara tkr allt är drygt. De är inte likt mig för 5 öre å jag önskar att det kan gå över bara, men jag vet att de inte kommer kännas bättre förän jag är där nere..

Att Amelie börjar jobba 2 veckor innan mig känns ju oxå sådär.. vad ska jag göra ensam i 2 veckor? :S Får fetångest över att jag borde va hemma å jobba dom veckorna å åka ner senare.. Fan va drygt allting är bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0