Lapplisafisa!!

För att lixom markera de jag skrev igår så låg det en p-bot på rutan imorse (när jag förövrigt hade försovit mig så jag hade 5 min på mig att göra mig i ordning för att hinna till jobbet - jag hann). 600 spänn ska jag punga ut för att jag fattar noll av datumparkering och det dessutom inte ens syns nå husnummer osv så man verkligen kan inte veta vart man ska stå! Så därför ställde jag mig där alla andra bilar stod och där jag alltid brukar stå för har man stått där 100 gånger förut tror man väl att de ska gå bra den 101 oxå.. Men icke.. Dom jävlarna va uppe före 5 å lappa...

Trots detta är jag inte alltför bitter. Kanske de beror på att jag ska till Ulla å käka tacos snart? Eller kanske för att jag har haft körkort i 2 år å de här är min första anmärkning? Hur som helst så orkar jag inte bry mig faktiskt. Bara betala å se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0