Hola Hola amigos!!

Befinner mig för tillfället i Falun hos brorsan. Har precis diskat å ska strax hoppa in i duschen å sen göra mig i ordning. Inväntar Emelie som ska komma hit. Vi tänkte kila ner på stan å kolla in Faluns utbud denna gång eftersom vi var i Borlänge igår :) Hann dock inte klart (hann inte gå i precis varenda affär) för hon skulle hem på möte så de kan hända att jag svänger förbi där på fredag när jag åker hem. Den som lever får se! :)

På tal om shopping å sånt, har ni tänkt på vilket mode de är nu? Typ knarkar/trash/gammalt skulle jag vilja kalla det faktiskt! Typ håret ska se nästan lite okammat å nyvaketruffsigt ut, kläderna ska typ bara hänga som en sopsäck (stooora tröjor och linnen osv), byxorna som finns i affärerna har all världens konstigaste färger... bruna, lila, gula osv... Naturligtvis finns det "vanliga" oxå men mycket ser ut som jag beskriver det. Faktiskt.

Jag säger inte att de är nå fel på den här stilen, absolut inte! Men jag tycker man ska ha lite attityd för att kunna bära upp såna kläder på ett bra sätt och inte bara se töntig ut och som att man försöker va nån man inte är... Aja, bara min lilla åsikt! :)

Från det ena till det andra så har jag världens vårkänslor idag! Känns som att jag skulle kunna sätta på mig en klänning och ett par vårskor och knalla ut å plocka lite tussilago! Tyvärr är det dock 12-13 minus, men jag tänker behålla den här känslan ändå för man blir så glad då! :)


 


Kommentarer
Postat av: Matilda

MEN SARA. Jag älskar modet som är nu :(

2011-01-26 @ 17:51:39
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha men jag sa ju att de inte va nå fel ju! Jag själv har ju oxå en del såna kläder! De är bara lite roligt/knasigt när man tänker på det! :D

2011-01-27 @ 00:13:58
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0